Skip to main content

DE myKiK VOORDEELKAART: MEER VOOR MIJ ✓

Speciaal voor mij bij iedere aankoop

HAAL NU JE GRATIS myKiK VOORDEELKAART

Verheug je op voordeliger, makkelijker en exclusiever winkelen: Extra kortingen, speciale aanbiedingen, leuke verjaardagsverrassingen, maandelijkse winacties en nog veel meer voordelen speciaal voor jou!

Schrijf je nu in: filiaalzoeker of myKiK app

 

VERZEKER JE NU VAN JOUW VOORDEEL!

Voordeliger voor mij ✓

Ik ontvang korting na iedere 5e aankoop

Voordeliger voor mij ✓

15% korting op maandelijks wisselende artikelen

Makkelijker voor mij ✓

Ik kan artikelen ruilen zonder kassabon

Makkelijker voor mij ✓ (copy 4)

Ik kan mijn favoriete items laten reserveren

Makkelijker voor mij ✓

Ik kan mijn myKiK voordeelkaart ook online aanvragen

Exclusiever voor mij ✓

Ik maak altijd kans op prijzen

Exclusiever voor mij ✓

Ik word verrast op mijn verjaardag door myKiK

JOUW myKiK VOORDEELKAART - KLASSIEK & DIGITAAL

Digitale myKiK voordeelkaart

1. Download de myKiK app*
2. Snel & eenvoudig registreren
3. Klaar! Profiteer van leuke kortingen bij iedere aankoop.

*Alleen beschikbaar op mobiele toestellen

Naar de myKiK app

Klassieke myKiK voordeelkaart

1. Haal de myKiK voordeelkaart direct bij de kassa in een filiaal in de buurt.
2. Snel & eenvoudig registreren in een filiaal - en je ontvangt meteen je persoonlijke myKiK voordeelkaart
3. Klaar! Maak er meteen gebruik van bij je eerste aankoop!

Filiaalzoeker

Verzeker nu je myKiK voordeelkaart

Filiaalzoeker

Veelgestelde vragen

HEB JIJ NOG VRAGEN OVER DE myKiK VOORDEELKAART?

Je hebt verschillende mogelijkheden om mee te doen aan het voordeelkaart programma:

Aanmelden in onze filialen:
In alle filialen vind je bij de kassa een tablet, waarmee je je kunt inschrijven voor onze voordeelkaart.  Alles wat we van je nodig hebben is je naam, adres en geboortedatum - en je bent binnen!
Als je toestemming geeft blijf je altijd op de hoogte en ontvang je exclusieve en gepersonaliseerde kortingsbonnen.

 Inschrijven via de myKiK app:
Je kunt onze myKiK app downloaden en je registreren voor het voordeelkaart programma. Hier →

Ja, wij geven je graag een fysieke voordeelkaart naast je digitale voordeelkaart. Vraag het aan ons personeel bij jouw volgend filiaalbezoek. Door het invoeren van jouw voordeelkaartnummer of jouw persoonlijke gegevens, ontvang je meteen jouw fysieke voordeelkaart en kun je deze direct gebruiken.

Je kunt op elk moment een actueel overzicht van jouw aankopen inzien in de myKiK app. Daar kun je ook zien hoeveel aankopen je nog moet doen tot de volgende korting. Als je toestemming hebt gegeven voor het ontvangen van persoonlijke aanbiedingen per e-mail, zullen wij je op de hoogte brengen zodra je jouw 5e aankoop hebt gedaan.

Voor het klantenvoordeel gelden alle aankopen vanaf het moment dat je jouw voordeelkaart hebt afgehaald. Je kunt aankopen ook over twee jaar verzamelen om het klantvoordeel te ontvangen.

Ons doel is om jou bij KiK een bijzondere en een individuele winkelervaring te bieden. Daarom streven wij ernaar jouw kortingen af te stemmen op jouw persoonlijke interesses en voorkeuren. Individuele acties kunnen dus van persoon tot persoon verschillen.

Als je ons toestemming hebt gegeven om persoonlijke aanbiedingen per e-mail te ontvangen, ontvang je geregeld speciale kortingsbonnen met exclusieve aanbiedingen speciaal voor jou. Indien jij ons nog geen toestemming hebt gegeven, maar wel gebruik wenst te maken van de persoonlijke aanbiedingen, kun je dat ten allen tijden doen. Uiteraard kun je jouw toestemming ook altijd weer intrekken.

Op regelmatige tijdstippen en bij speciale gelegenheden (bv. jouw verjaardag) ontvang je kortingsbonnen die je direct bij jouw volgende aankoop kunt inwisselen.

Je kunt jouw kortingsbonnen inwisselen bij jouw filiaal in de buurt.

Laat gewoon jouw kortingsbon - fysiek of digitaal - zien in het filiaal en onze medewerkers zorgen voor de rest.

Let op de voorwaarden en geldigheidsduur van elke kortingsbon.

De inwisselperiodes van kortingsbonnen kunnen variëren. Je kunt de desbetreffende periode vinden

- op de kortingsbon zelf en/of
- in de app/e-mail

Als je twijfelt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, onze medewerkers in het filiaal of via het contactformulier →

Je kunt jouw myKiK voordeel voor de 5e aankoop inwisselen op een aankoop naar keuze binnen 8 weken na ontvangst. Alle aankopen die je tijdens deze periode doet, worden automatisch geregistreerd en meegeteld voor de volgende myKiK voordeel.

Indien je niet langer wenst deel te nemen aan ons voordeelkaart programma, heb je verschillende mogelijkheden om je uit te schrijven. 

Per e-mail:
Stuur ons een e-mail met jouw annuleringsverzoek naar info.nl@kik.nl.

Per post:
Je kunt ons ook jouw annuleringsverzoek per post sturen naar het volgende adres
KiK Textilien und Non-Food B.V. 
Europaplein 1, 5684ZC Best

Per telefoon:
Je kunt onze klantenservice bereiken op het gratis nummer 040-2075126. Onze medewerkers zullen jouw deelname aan het voordeelkaart programma opzeggen.

Omdat wij onszelf en ons programma voortdurend willen verbeteren, zouden wij het op prijs stellen als je ons een korte terugkoppeling kunt geven en een reden voor jouw annulering.

Zodra je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht, worden jouw gegevens uit ons systeem gewist. Meer informatie over gegevensbescherming vind je hier →. Jouw aankopen worden niet langer verzameld en je ontvangt geen aanbiedingen meer van ons.

Kortingsbonnen die je vóór de annulering hebt ontvangen en waarvoor je nog steeds aan alle inwisselvoorwaarden voldoet, blijven geldig tot de aangegeven vervaldatum.

Natuurlijk zorgen wij voor een vervangende kaart - onze filiaalmedewerkers helpen je graag verder. Voor de gegevensvergelijking hebben wij alleen jouw klantnummer of jouw persoonlijke gegevens nodig. Je ontvangt een nieuwe voordeelkaart en kunt onmiddellijk gebruik ervan maken. Je oude kaart is dan niet meer geldig.

Als alternatief kun je natuurlijk ook altijd gebruik maken van onze digitale voordeelkaart. Heb je nog geen digitale kaart? Hier →

De veiligheid van jouw gegevens is uiteraard bijzonder belangrijk voor ons. Uitvoerige informatie over privacy vind je hier →

De voorwaarden voor deelname aan ons myKiK voordeelkaart programma vind je hier →
Je kunt ook een gedrukt exemplaar van de deelnamevoorwaarden in een filiaal meenemen.

Onze klantenservice helpt je graag met alles wat met ons voordeelkaart programma te maken heeft. Je kunt ons bereiken per telefoon op het gratis nummer 040-2075126, per e-mail op info.nl@kik.nl of via het contactformulier →

Je hebt toegang tot jouw digitale voordeelkaart via de myKiK app: Download de myKiK app in de app store. Log in met jouw inloggegevens en jouw voordeelkaart wordt automatisch opgeslagen in de app. Zo heb je op elk moment toegang tot jouw voordeelkaart en kun je ze laten zien aan de kassa.

Je kunt jouw myKiK voordeelkaart in alle filialen (een filiaal in de buurt vind je op hier →) gebruiken. Laat jouw myKiK voordeelkaart aan de kassa zien.

Uiteraard willen wij graag met je in contact blijven en zouden wij het op prijs stellen als je ons op de hoogte brengt van eventuele wijzigingen. Of het nu gaat om een verhuizing of een nieuw e-mailadres - je kunt contact opnemen met onze klantenservice per telefoon op 040-2075126 (gratis), per e-mail naar info.nl@kik.nl of via het contactformulier →

Je hebt ook de mogelijkheid om jouw gegevens zelf te wijzigen in jouw myKiK app. Log je in op jouw account en je kunt jouw gegevens op elk moment controleren, wijzigen of aanvullen onder "Mijn gegevens".

Als een kortingsbon niet kan worden ingewisseld, kan dat verschillende redenen hebben:

- De kortingsbon is al verlopen
- De kortingsbon is al ingewisseld
- De kortingsbon is niet geldig voor de artikelen die je hebt gekozen
- Er werd niet voldaan aan de voorwaarden voor het inwisselen van de kortingsbon (bv. minimale aankoopwaarde; minimaal aantal artikelen niet gehaald).

Houdt daarom a.u.b. altijd rekening met de voorwaarden die op de kortingsbon staan of in de app/e-mail. Als je twijfelt, helpt onze klantenservice (telefonisch of via het contactformulier) of ons personeel in het filiaal graag verder.

Ja, je kunt meer dan één bon tegelijk inwisselen. De kassa berekend automatisch de beste optie voor jou.

De kortingsbon wordt in dit geval niet terugbetaald. Als je meerdere artikelen hebt gekocht en slechts één artikel ervan terugbrengt, betalen wij je de prijs van het (de) desbetreffende artikel(en) terug, verrekend met het bedrag van de kortingsbon.

Zodra je jouw klantenvoordeel hebt ontvangen, kun je het inwisselen - ongeacht of je een eerdere aankoop hebt teruggebracht.

Als je je 5e aankoop nog niet bereikt hebt en een volledige aankoop terugbrengt, zal deze ook volledig uit je geschiedenis worden verwijderd.

Als je slechts een deel van je aankoop terugbrengt, telt dit natuurlijk nog steeds mee voor jouw klantenvoordeel. 

Als je geen nieuwsbrief van ons ontvangt, kan dat verschillende redenen hebben:

Je bent nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Als je in de toekomst digitale post van ons wenst te ontvangen, vul dan hier → jouw e-mailadres.

Het is mogelijk dat bij de registratie een onjuist e-mailadres is ingevoerd. Controleer dit en corrigeer zo nodig het e-mailadres in jouw account of neem contact op met de klantenservice (per telefoon of via het contactformulier).

Misschien is onze nieuwsbrief in de spam-box terechtgekomen. Controleer daar en verplaats de e-mail naar jouw gewone inbox. 

Het is ook mogelijk dat jouw mailbox vol is en de nieuwsbrief niet kan worden bezorgd. In dit geval, gelieve je mailbox te legen.

Alle artikelen die met een voordeelkaart zijn gekocht, kunnen zonder kassabon worden geruild tegen de gebruikelijke omruilvoorwaarden. Hiervoor zijn alleen de voordeelkaart en het artikel met het etiket nodig, die aan de kassamedewerker getoond moeten worden.

Controleer jouw account om er zeker van te zijn dat jouw e-mailadres correct is. Als je jouw verjaardagskortingsbon per e-mail wilt ontvangen, zorg ervoor dat je ons toestemming hebt gegeven om je aanbiedingen per mail te mogen sturen. Als dit alles het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice: telefonisch op 040-2075126 (gratis), per e-mail naar info.nl@kik.nl of via het contactformulier →

Nee, de myKiK voordeelkaart is persoonlijk en dus niet overdraagbaar aan andere personen. Als een ander familielid of vriend een eigen myKiK voordeelkaart wil, kan de myKIK voordeelkaart gemakkelijk en gratis worden aangevraagd in een van onze filialen. Je kunt je ook hier → digitaal inschrijven.

Nee, de myKiK voordeelkaart is momenteel alleen geldig in onze Nederlandse filialen.

Je kunt je inschrijven voor de nieuwsbrief op hier →

Als je de nieuwsbrief niet langer wenst te ontvangen, volgt je de link "nieuwsbrief afmelden" aan het einde van elke nieuwsbrief. Jouw e-mailadres wordt dan uit de verzendlijst verwijderd en je ontvangt geen digitale post meer van ons.

 

Als je ons toestemming hebt gegeven om persoonlijke aanbiedingen per e-mail te sturen, ontvang je regelmatig informaties en speciale kortingsbonnen. Indien je ons nog geen toestemming hebt gegeven, maar wel gebruik wenst te maken van de persoonlijke aanbiedingen, kun je dat ten allen tijden doen. Uiteraard kun je jouw toestemming op elk moment intrekken.

Indien je niet actief bezwaar hebt gemaakt tegen het feit dat wij jou ook per post mogen benaderen, ontvang je van tijd tot tijd op deze wijze kortingsbonnen. 

Je ontvangt regelmatig en voor speciale gelegenheden (bv. jouw verjaardag) diverse kortingsbonnen die je direct bij jouw volgende aankoop kunt inwisselen.

Deelnemers aan ons myKiK voordeelkaart programma moeten ten minste 18 jaar oud zijn.

Nee, je kunt ook onze myKIK app downloaden op je mobiele telefoon en daar jouw voordeelkaart activeren. Die kan vervolgens eenvoudig gescand worden aan de kassa. Alle informatie voor de app en onze digitale voordeelkaart vind je hier →

Nee, je hebt de myKiK app niet verplicht nodig om voordeelkaarthouder te worden. Je kunt je ook in een filiaal inschrijven.

Bij elke aankoop (maximaal één per dag) binnen de betreffende maand in een filiaal, neem je automatisch deel aan onze winacties. De winnaar wordt elke maand willekeurig gekozen en op de hoogte gebracht. De prijs wordt overhandigd in een filiaal naar keuze.

De artikelen zijn in het filiaal voorzien van speciale aanduidingen. Iedere maand wachten er nieuwe artikelen op jou.

Vraag gerust een filiaalmedewerker. Wij zullen maximaal 3 artikelen voor jou reserveren voor één dag, onder vermelding van jouw voordeelkaartnummer.

Wij willen onze klanten de best mogelijke service bieden. Wij kunnen dit het makkelijkste doen als wij er zeker van kunnen zijn dat de artikelen echt voor jou gereserveerd zijn en wij tegelijkertijd geen extra persoonlijke gegevens van jou hoeven te vragen.

Het reserveren van artikelen is niet het enige voordeel van de voordeelkaart. Je krijgt 20% korting op een artikel naar keuze na elke 5e aankoop en regelmatig gepersonaliseerde aanbiedingen. Je kunt zonder kassabon ruilen, deelnemen aan de maandelijkse winacties en nog veel meer.

Haal nu jouw myKiK voordeelkaart

Filiaalzoeker