Skip to main content

Assistent filiaalmanager (28-32 uur)

Ben jij op zoek naar een afwisselende baan? Houd je van aanpakken en ben je flexibel inzetbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou! Kom werken bij Kik, één van de grootste discount retailers in Europa met bijna 4000 vestigingen. In 2021 bestaan we pas acht jaar in Nederland. Ondanks dat hebben we toch al bijna 50 vestigingen geopend en hier blijft het niet bij. We weten dus wat groeien is! We houden van een open sfeer waarin iedereen voor elkaar klaar staat. We werken hard maar plezier in het werk en met elkaar zijn minstens zo belangrijk.

Voordelen

Dit is waar je naar uit kunt kijken

  • Je wordt (assistent-)leidinggevende bij één van onze filialen. Dit betekent dat je gaat werken bij één van de snelst groeiende retailorganisaties in Nederland. Hiervan wil je toch deel uit maken! Ook bieden we je
  • Afwisseling in werkzaamheden, elke dag hetzelfde doen is natuurlijk saai!
  • Leuke collega’s die voor je klaar staan, dat doe jij namelijk ook voor hen
  • Flexibele werktijden die in overleg in te plannen zijn
  • Personeelskorting bij onze vestigingen. Dus nooit meer te laat komen omdat je niet weet welke kleding je aan moet
  • 28-32 uur

Jouw profiel

Wat jij meeneemt

  • Enthousiasme
  • Je kunt werken en denken op MBO niveau
  • Flexibiliteit (klinkt standaard maar is wel echt nodig)
  • Beheersing van de Nederlandse taal. Een goed leidinggevende communiceert namelijk veel
  • Je vindt het ook leuk om, indien nodig, ons tijdens (koop)avonden en in het weekend te vergezellen
  • Ervaring als (assistent) storemanager is fijn, maar als je enthousiast bent kunnen we je dit ook leren!
  • Je bent een mensenmens. Klinkt weer superstandaard maar het is echt wel handig hoor!
  • Je wilt 28-32 uur per week bij ons komen werken. Niet omdat het moet maar omdat je het zo leuk vindt.

Functieprofiel

Zo ziet jouw dag eruit

  • Je werkzaamheden worden erg afwisselend. Je zorgt er sowieso voor dat je, samen met je team, alle doelen die gesteld zijn behaald worden. Dit vanuit commercieel en personeel oogpunt. Taken die vaak voorkomen zijn onder andere
  • Personeelsplanningen maken (dan hoef je niet alles alleen te doen)
  • Zorgen dat de presentatie van de artikelen aan de gestelde richtlijnen voldoen
  • Afsluiten van de kassa. Dit is o.a. geld tellen, afstorten naar de bank en de (financiële) administratie bijhouden)
  • Het aanspreekpunt zijn voor je team. Jij kan dit namelijk als geen ander!
Nu solliciteren
Printen
Plaats
6538sb nijmegen
Eerstmogelijke datum indienstreding
vanaf nu
functie
Voltijd
Duur van de overeenkomst
Bepaalde tijd